Surfing at your own risk at Weblegends! No humor, no party!

Κανόνας Νο.1: Η εμπιστοσύνη προηγείται των πωλήσεων

Ξεκινάμε επιθετικά, αλλά σκεφτείτε πως σήμερα, ένας καταναλωτής έχει στη διάθεσή του αμέτρητες επιλογές για αγορές μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού και της άνεσης του σπιτιού του.
Συνεπώς, το να του εμπνεύσετε εμπιστοσύνη, είναι αρκετά σημαντικό ώστε να αγοράσει τελικά από εσάς.

Κανόνας Νο.2: Μιλήστε τη γλώσσα του πελάτη

Να παρέχετε την πληροφορία που χρειάζεται χωρίς πολλές και περιττές σάλτσες (πείνασα κάπως). Χρειάζεται απλή και κατανοητή γλώσσα. Μια καθαρή διατύπωση χωρίς “κομπασμούς” κερδίζει την εμπιστοσύνη του πελάτη, γιατί δεν αφήνει χώρο σε δεύτερες σκέψεις και περιθώρια αμφισβήτησης.

Κανόνας Νο.3: Ratings, ratings, ratings

Προσπαθήστε να “κλέψετε” λίγο απ’ τον χρόνο του πελάτη σας ζητώντας του να σας αξιολογήσει. Τόσο εσάς και την εξυπηρέτησή σας, όσο και τα προϊόντα σας.
Δεν είναι και τόσο νορμάλ να καυχιέται κάποιος για το τι προϊόντα έχει και πόσο τέλεια είναι και “ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ Γ@Μ@ΤΟΣ!!!11!!!!11!”
Let your ratings do the job! Ένας ευχαριστημένος πελάτης αποτελεί για εσάς την καλύτερη διαφήμιση!

Κανόνας Νο.4: Κεφάλαιο Πολιτική Απορρήτου/Επιστροφών και τους Όρους Χρήσης

Ένα πολύ παρεξηγημένο κομμάτι μιας και λίγοι είναι εκείνοι που δίνουν την απαραίτητη προσοχή και φροντίζουν ώστε κάποιος αρμόδιος να συντάξει νομικό κείμενο κομμένο και ραμμένο για τις ανάγκες της επιχείρησης.
Όταν ένα e-shop δίνει την δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος, έμμεσα μειώνει τον φόβο που μπορεί να έχουν οι πελάτες, όταν αγοράζουν ηλεκτρονικά ένα προϊόν.

 

Κανόνας Νο.5: Τρόποι Πληρωμής

Δε θα το περιμένατε αυτό, αλλά…είναι αρκετά σημαντικό γι’αυτό και το άφησα τελευταίο (ή σχεδόν!).
Ένα e-shop χρειάζεται να ενσωματώνει παραπάνω από έναν τρόπους πληρωμής, πέραν της αντικαταβολής. Έτσι, δημιουργείται αξιοπιστία, ότι το κατάστημα δεν είναι “ένα ακόμα από αυτά που ξέρει και μου φτιάχνει ένα ξαδερφάκι μου σε καλή τιμή”.

😎 Bonus tip: Αν η επιχείρησή σας το “επιτρέπει” δώστε samples!

Δώστε δωρεάν δείγματα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Τα δείγματα προϊόντων ή τα δωράκια στις παραγγελίες μπορούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας και σίγουρα θα αποσπάσουν θετικά σχόλια! Η συγκεκριμένη κίνηση δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει κάθε επιχείρηση, αλλά αν μπορείτε να “αντέξετε” μια μικρή οικονομική επιβάρυνση, τότε do it!

Τώρα ξέρετε…κι αν ακόμα δεν είστε σίγουροι, εμείς εδώ είμαστε να το συζητήσουμε!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Awesome Works
Awesome Works

Related Posts

ΕΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ!

Είμαστε σίγουροι πως είσαι έτοιμ@ να λάμψεις παρέα μας. Ας ξεκινήσουμε!

Η έμπειρη ομάδα των Web Legends είναι έτοιμη να σε ακούσει, να καταγράψει τις ανάγκες σου και να φτιάξετε μαζί το καλύτερο πλάνο για την επιχείρησή σου.

Θες να νιώθεις ασφαλής για τη διαδικτυακή σου παρουσία;

Με τους Web Legends, το έλυσες!

ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΓΕΙΑ!

Κάνε το καλύτερο για την επιχείρησή σου!